Search

Query

Log in to VuTales

Username

Password

Sign up

Username (5-13 characters)

Password (6+ characters, and something hard to guess)

Password again

Email (Must be valid)

What is 20 + 9? (Sorry, we have to ask)

VuTales on Discord

Nass's VuTalesID

0
likes

Dear Bryan

Dear Bryan,

I know this is a serious and sad time for you.
Like hey man, I know I'm not right next to you, but I really want to give you a nice big hug.
Trust me man, there will always be another time. England isn't such a bad football team.
You see Bryan, me and you have something in common. We're both English.
My sister just had a baby, and she lives in England. So I have an English nephew.

So all I'm trying to...

Comments: 9 Submitted: Tue Jun 29, 2010 10:25 PM
2
likes

Fuck America

Srsly.

I'm using IE 8 to view this btw, so no spell check so yea. Anyway I got to NYC yesterday

the city of dreams right?

fuck that shit, it's bull shit. all I needed was 4 fucking quarters. 4.
It's total bullshit.

k so my mom gave me 15 US dollars so I can buy some food at a rest stop. Guess what, we're on an express bus.

fuck me right?

so we get to Albany and the fucking store is closed. No food...

Comments: 33 Submitted: Mon Jun 28, 2010 06:53 AM
3
likes

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

IMMA MAKE THIS QUICK CUZ I GOTTA PACK BUT I FUCKING PASSED EVERYTHING THIS YEAR! LIKE YESSSSSSSS!

HAHAHA TAKE THAT GRADE 9 APPLIED SCIENCE!

TAKE THAT FUCKING HARD ASS GRADE 9 MATH!

FUCKING TAKE THAT COLLEGE LEVEL HISTORY EXAM!

HAHAHAHHAHAUDHAKLWLLAFHAWF

TAKE THAT GRADE 9 IN GENERAL!

FUCKING YES! ONLY 2 MORE YEARS UNTIL I GRADUATE FWIAJFIAJFAIFJ UGH GUH GUHGU UHG

NOW I GOTTA PACK BECAUSE I'M GOING TO NEW YORK...

Comments: 12 Submitted: Fri Jun 25, 2010 06:11 PM
6
likes

Air Cadets

Today I was with a friend, and we were about to watch a film at his house. When he said "Hang on, I gotta pick something up at the squadron."
I stopped "The what?"
"My Air Cadet squadron. You know where it is right?
"Maybe I'll just wait outside or at your house. I don't wanna go in-"
"k come."

So we went inside. My ex-Squadron's mascot was...

Comments: 15 Submitted: Tue Jun 22, 2010 11:27 PM
4
likes

Nass and Alberto.

After around 2 weeks of talking to this girl, she offered me sex.

I was like

But I had to turn her down. Because I'm gay. Cuz like I always liked to think that sex had to mean something for it to be cool.
Y'know like romantic sex, or sympathy sex, shit like that. So yeah I was like "Naw."

So she put her number into my phone and said...

Comments: 11 Submitted: Mon Jun 21, 2010 08:08 AM
5
likes

Inches from Murder

I stared down at my hands, they were covered in red. Blood. I've always been an aggressive fellow, with males. Females...I wouldn't hit one. Ever.
That's how I used to think anyway.

To spare you from the long story. Let's just say she pushed the wrong buttons. So I reacted.

Monster? No, not really. She got what she deserved in my eyes.

I ran my hands under the faucet. Cold water washed the redness away. And I was...

Comments: 7 Submitted: Fri Jun 18, 2010 09:25 AM
4
likes

Holy shit Mip is dead?

If that's true, I feel so bad about the joke now :(

Seriously.



Anyway, today I went to a party. A birthday party. My first birthday party in a longgg time.

And it made me realize something. More on that later.


So first we listened to music and played Brawl. They put on Metal.
Not really my thing, but my brother listens to Death Metal and such all the time, so I can bare it, and I knew many songs.

I was Pokemon...

Comments: 15 Submitted: Tue Jun 08, 2010 05:49 AM
23
likes

[How to]Fit in with other VuTalers

Was reading Frozen's forum post and thought...

This is our ad to get people to like us <3

Welcome!

So you just joined VuTales, hoping to make new friends. Yet when you told them you like BasilMarket, you were ridiculed and looked down upon by other users!


OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Here's how to fit in with the rest of the cool kids.
Dress to impress
Now you may be thinking;...

Tags: Help, Guide, Newbie, Unofficial, Comments: 29 Submitted: Sun Jun 06, 2010 03:49 AM
2
likes

Les filles, les filles ... il y a beaucoup de Nass pour tout le monde

I'm like a celebrity, I have a lot of fans.
They're like my followers, they follow my demands.


Last weekend I went on a date with a French girl.

Ohhhh my god

She had this accent, and it just melted my heart into a puddle. I couldn't help myself when she spoke to me...Like I just had to smile.

Anyway, after we saw a film, we went to the arcade. We played each other in X-men vs. Street Fighter Which was fun.
Then...

Comments: 11 Submitted: Thu Jun 03, 2010 02:32 AM
6
likes

One Up

So on Monday I went on this sorta...mini date with this girl.
We just hung out at the mall for a day you know?

And this dude....like we all know he likes her. And we all know he's been trying to tap this for like 2 years. And I'm doing ALL what he did in about 2 days.

So anyway, this douchebag just HAPPENS to show up and decides to stick around. Now I never knew him until that day, so I was worried.

What if he was...

Comments: 19 Submitted: Tue May 25, 2010 08:45 AM
2
likes

I feel like puking

There's this girl.

You know what a sixteen year old girl acts like? No I mean like what they REALLY act like.
Perfect way to describe her.

No, she did not dump me or reject me.
She's just fucking retarded.

Okay, so Thursday. I got high out of my fucking mind.

Normal enough right? It was at lunch. There was maybe 5 of us (including me) and 2g to go around.
What's the big problem? Nothing. My friends are somewhat...

Comments: 5 Submitted: Sun May 16, 2010 07:04 AM
1
like

NTS: Don't Watch Hockey.

HABS BEAT PITTSBURGH MOTHER FUCKERS! 5-2 IN GAME 7 WOOOO!

As soon as t he last whistle was blown (lmfao TWSS) I was already putting on my shoes.

I hijacked my mom's keys and ran to my cousin's house. Then we went back to my house and took my mom's van.
Yes, I know, he's not supposed to be driving yet. Not legally anyway, but who's gonna stop us?
We tore up a highway, honking our horn, and screaming...

Comments: 12 Submitted: Thu May 13, 2010 05:14 AM
6
likes

Nass and the Self Defense Man

My school is holding self defense classes for girls, some they can protect themselves from being raped and stuff.

They learn basic moves, kick in the balls,face etc...
but what I wanted to see was some Charlie's Angels women on women fighting, me and some friends sneaked into the class and watching.

It was like everything I've ever fantasied in one place, chicks kicking, grappling each other real close.
Until HE CAME...

Comments: 6 Submitted: Sat May 08, 2010 05:48 AM
0
likes

Roger That

k well we went to some place in Brampton.
And there was this guy standing on the sidewalk, and he waved to me. So I waved back.

Pretty cool huh?








Flow tighter than a dick in the butt...

Comments: 10 Submitted: Sun May 02, 2010 02:01 AM
7
likes

People who live in Toronto

are lesbians.

That was the most awihaiwfja road trip I've ever taken.

All I wanted to do was find a mall and look at some Ontarian women. But it this world, I'm just not allowed am I?
k I'll start at the beginning.

We were on some highway. I think it was like 401 or something. And I was listening to my music and looking out the window.
Some family drove past, and the daughter was kinda cute so I asked my mom to speed...

Comments: 10 Submitted: Tue Apr 27, 2010 10:58 PM
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »

Nass's Badge

Nass's Stats

193
Blogs
22,495
Blogs read
17,489
ID pageviews
76
Friends
February 27, 2019
Last seen
March 20, 2009
Joined

About Me

Nass
Name
Old enough
Age
Montreal
Location
Canada
Country
Female
Gender

Fragments

5 years ago
ah fuck i missed my vutales account's birthday. Happy Birthday user Nass!
5 years ago
@FunnyFroggy mi luv u long time ;) <3
5 years ago
hey
6 years ago
i miss you guys
6 years ago
hey

Friends